Obserwatorzy

poniedziałek, 18 września 2017

Layout z Provence Aquarius

Witam serdecznie

Dzisiaj chciałam Wam zaprezentować
mój layout z kolekcją UHK Gallery Provence Aquarius.
Jak tylko zobaczyłam te papiery,  uznałam, że idealnie nadają się na wakacyjne LO.
Urzekła mnie kolorystyka (turkus i brąz to jedne z moich ulubionych zestawień) i morskie grafiki.
Kto jeszcze nie zna musi koniecznie zajrzeć TU.

Ale tym razem zdecydowałam się na pracę w stylu vintage,  ze zdjęciem z rodzinnego albumu.
Klimat vintage zwielokrotnił mój ulubieniec ever - tusz Distress Vintage Photo.

W pracy użyłam trzech masek:
 1. przeszycia 13@arts, 2. plamy Agaterii i 3. koraliki  Dutch Doobadoo

Muszę też wspomnieć o scrapińcowych tekturkach z kolekcji: Stiches.
 :-) bo przecież wszyscy lubimy w pracach przeszycia i ściegi.
I kiedy nie chce nam się wyciągać z szafy maszyny do szycia to właśnie nadszedł moment,
 żeby sięgnąć po te tekturki.
Zaprojektowane w kilku rozmiarach, znakomicie sprawdzą się i na kartkach, i na większych projektach typu właśnie LO, scrapy, albumy itp.

Zapraszam do galerii:













Zestawienie wykorzystanych materiałów:









Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia

Kasia

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.