Obserwatorzy

sobota, 8 kwietnia 2017

Ptasia budka



Witam
Dzisiaj u mnie na warsztacie ptasia budka i ptaszki.

Wprawdzie uważam, że ozdoby z litego drewna od Story Wood
same w sobie są cudowne i nawet w wersji surowej pięknie prezentują się na półce,
to jednak za sprawą odświeżenia wystroju w pokoju mojej córki postanowiłam zamienić
je w dekorację w stylu shabby chic.

Serdecznie zapraszam do miętowej galerii:


Zanim pomalowałam domek i ptaszki -
zrobiłam próby uzyskania tak zwanego "miętowego ombre" na drewnianym kubeczku na kredki.
Po pomalowaniu kubka białym podkładem nakładałam od dołu kolejno kolory:
milk
seledynowy
i na końcu - na samej górze pasta brokatowa akwamaryn.

Kolory nanosiłam na pomocą gąbkowego pędzla do tapowania
Przy przechodzeniu do kolejnego koloru nie myłam pędzla i dotąd "cieniowałam",
aż efekt przejścia do drugiego koloru był jak najmniej widoczny.












Wykorzystałam produkty:





 




Pozdrawiam

Kasia



4 komentarze :

  1. wooooow, fantastyczna, wspaniałe kolory i cuuudne wzory <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknae prace...jestem pod ogromnym wrażeniem!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Po prostu miodzio. Córcia musi być przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu miodzio. Córcia musi być przeszczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.