Obserwatorzy

środa, 1 lutego 2017

Witamy nowe projektantki Artimeno

 Witajcie,  od lutego do grona  projektantek Artimeno
dołączyły dwie fantastyczne dziewczyny:

Agnieszka Pasieczny -AgaP

Agnieszko, serdecznie witamy Cię w Artimeno

Witajcie ;-D
Nazywam się Agnieszka Pasieczny, bardziej może znana jako AgaP.  Ze scrapbookingiem zetknęłam się kilka lat temu i jest to moja odskocznia od codzienności i sposób na artystyczne wyżycie się.
Jestem typowym "kartkowcem" ponieważ bardzo odpowiada mi ta forma, ale zdarza mi się również wykonać prace innego rodzaju: ozdoby, pudełka czy albumy.
Wykonuję prace w różnym stylu, ale najbardziej bliski memu sercu jest styl "pomieszanie z poplątaniem". Lubię bawić się zestawianiem kolorów, warstwowaniem i  mediami.
Jest mi niezmiernie miło, że będę mogła współtworzyć bloga Artimeno i mam nadzieję,
że zainspiruję Was moimi pracami.

 Wszystkim naszym sympatykom przedstawiamy kilka prac Agnieszki.
 









Drugą projektantką , która dołącza do naszego zespołu jest  
Olga Bielska 


Witamy  Olgo!

Witam, mam na imię Olga, w świecie scrapowym znana także jako OBiels02.
Jestem optymistką i nie wyobrażam sobie życia bez tworzenia.
Odkryłam scrapbooking i mixed- media trzy lata temu i od tej pory jest to mój sposób na życie.
Obecnie jestem wielką fanką mixed-mediów z dużą ilością tekstur, stempli i kolorów.
Lubię robić projekty takie jak kartki, home decor, tagi layouty, blejtramy, strony art journal'a
Zdecydowanie mogę powiedzieć, że cechuje mnie miłość do kwiatów ręcznie wykonywanych.
To nimi zrobię moje prace. Wykonuję je z papieru czerpanego i foamiranu.
Bardzo się cieszę, że dołączyłam do DT Artimeno 

A tak tworzy  Olga:  




   Życzymy Wam dziewczyny powodzenia ! 
A naszych sympatyków zapewniamy- będzie się działo :)

2 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.