Obserwatorzy

wtorek, 3 maja 2016

Komunijna pamiątka z rozetką

Pewnie nie będę oryginalna, ale maj jak wszyscy wiemy komuniami stoi:) 
Dlatego przygotowałam dla was jako inspirację pamiątkę komunijną.

Moją pamiątkę ubrałam w papiery z kolekcji- Wiek niewinności.
Jej jedyną ozdobą jest wielowarstwowa rozetka, którą wieńczy scrapińcowa tekturka.
Kartkę spakowałam w pudełko, które kryje w sobie drobny ale ważny szczegół-
 kieszonkę na pieniądze:)
Wklejenie kieszonki na spodzie pudełka sprawia, że  pieniądze są tam bezpieczne 
i nie ma możliwości aby wysunęły się- polecam takie rozwiązanie:)








W pracy wykorzystałam:
papiery z kolekcji Wiek niewinności,   wykrojnikCREAlies- Kwadraty z przeszyciami 
   wykrojnik - gałązki bluszczu    karton biały 250    taśma dystans 1,5 mm     tekturka - IHS
wykrojnik Sizzix
 Pozdrawiam 

3 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.