Obserwatorzy

niedziela, 29 maja 2016

Gościnna Projektantka - Monika Szafran

Na naszym blogu  gościmy Monikę Szafran, znaną wieku jako Szafran,
zwyciężczynię kwietniowego wyzwania




Moniko, cieszymy się, że możemy gościć Cię w Artimeno. Czy mogłabyś bliżej nam się przedstawić.
 
Mnie również jest bardzo miło u Was gościć :) Scrapbookingiem zajmuję się już troszkę – ok 5 lat,
ale tak naprawdę dopiero od roku rozwijam się w kierunku, który jednak najbardziej mnie kręci – mixed media!
 I najbardziej mi się podoba, że jeszcze tyle przede mną do odkrycia i do nauczenia w tym temacie :)
 Z zawodu jestem psychoterapeutą, a takie psikanie i mazianie ma często dla mnie aspekt terapeutyczny - pomaga „ogarnąć emocje” ;)

Skąd czerpiesz wiedzę o scrapbookingu i jak rozwijasz swój warsztat?

Zaczynałam jak aktywnie działało forum scrappassion.pl i stamtąd najwięcej się nauczyłam :)
Do teraz to forum pozostaje świetną kopalnią wiedzy dla początkujących!
Lubię też uczestniczyć w warsztatach, pokazach na zlotach, żeby podpatrzeć pracę innych, próbować czegoś nowego i wciąż się rozwijać :)

Twoje prace są zdecydowanie mediowe.  Często pryskasz , psikasz,  malujesz .
Czy do tworzenia tego typu prac wystawczy kącik czy możesz pochwalić się własną pracownią ?

Aktualnie posiadam tylko biurko – niebawem się przeprowadzamy i w nowym mieszkaniu będę miała... biurko :P z tym, że zamykane w szafie! to dla mnie najważniejsze – żeby nie trzeba było sprzątać, a jednocześnie, żeby nie było widać bałaganu... olbrzymiego bałaganu ;P 
Przez pewien czas miałam osobną pracownię, jednak za bardzo mnie to izolowało od bliskich, zdecydowanie wolę coś majstrować jak oni krzątają się w pobliżu :)

A czy masz swoje ukochane przydasie /sprzęt, bez których już nie wyobrażasz sobie robienia swoich sTworówJ?

hmm... w pierwszy dzień nowej pracy, przy przedstawianiu się nowej grupie zapytano mnie o ulubiony przedmiot, odpowiedziałam „gilotyna”, niby nic... ale to jednak był oddział psychiatryczny i raczej zasiałam postrach wśród pacjentów ;)
Aktualnie to jednak turkusowa i miętowa mgiełka 13arts.  Staram się walczyć z tym turkusowo-miętowym uzależnieniem i podczas ostatnich warsztatów, w których uczestniczyłam postanowiłam poszerzać horyzonty i poczyniłam pracę różową! Zupełna nowość jak dla mnie, ale o dziwo – nie bolało, aż tak bardzo i podobno wyszło w miarę ok ;) Uwielbiam też motyle – czy jako stemple, tekturki czy metalowe dodatki

 Moniko proszę zdradź nam, jak wygląda  proces tworzenia Twoich prac- to przemyślany projekt czy impuls ?

Oczywiście, że przemyślany! Bardzo dużo myślę, planuję, nawet szkicuję wstępną mapkę...
a później i tak mi wychodzi zupełnie coś innego :P
 Już się przyzwyczaiłam, że nie mam zupełnie kontroli nad procesem twórczym i nigdy nie mogę komuś zagwarantować jaki będzie efekt końcowy ;)

Czyli masz tak jak wielu z nas. Myślimy , planujemy, kreślimy, a efekt nas samych zaskakuje :)
Moniko, cieszę się że poznaliśmy Cię bliżej, ... a ja jeszcze, muszę wam zdradzić, że dzięki Monice pokochałam  reklamy Bravii

Ach, reklamy Bravii są niesamowite! do tej pory nie mogę się zdecydować, którą lubię najbardziej! :)
Bardzo dziękuję za ciepłą gościnę i  zapraszam was do odwiedzin na moim blogu:


Oto mała galeria przepięknych prac Moniki






Tyle na dzisiaj, Zapraszamy do Artimeno  3 czerwca, 
kiedy to wraz z DT  Monika inspirować was będzie w nowym  wyzwaniu:)

3 komentarze :

  1. Piękne prace, piękne uzależnienie od turkusowo miętowych mgiełek, efekt końcowy zawsze śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki wielkie za tak miłe słowa! :*

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.