Obserwatorzy

środa, 5 sierpnia 2015

kartka w pudełeczku

 Witajcie,
tak jak pisze w poprzednim poście Ania sezon ślubny w pełni więc i u mnie dziś kartka na ślub z klasycznym pudełeczkiem.  
Ostatnio zakochałam się w pięknych papierach  CRAFT&YOU 
dla tego na tej kartce nie mogło ich zabraknąć, dla podkreślenia jego  piękna podkleiłam go na papierze perłowym, który wspaniale się mieni dodając blasku pracy.
Użyłam wykrojnika Timeless Rectangle,   
który moim zdaniem jest jednym z ciekawszych i mniej kłopotliwych w wycinaniu wykrojników  Spellbinders, aby praca nie wyglądała płasko wszystkie elementy są podklejone na kosteczkach dystansowych, kwiaty i tekturki odrobinę musnęłam białym brokatem.







Wykorzystane materiały
baza
Wykrojnik Timeless Rectanglek
Wykrojnik craft-passion
tekturki
papier scrapowy
kwiaty
kosteczki dystansowe

Pozdrawiam Goja


1 komentarz :

  1. Śliczny komplet, elegancki, stylowy, taka klasyka w najlepszym wydaniu:) Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.