Obserwatorzy

wtorek, 13 maja 2014

Gościnna Projektantka - Joanna

Witajcie,

Dziś poznamy kolejną utalentowaną dziewczynę. Zapraszam na wywiad z Joanną okraszony zdjęciami jej twórczości.



Specjalnie na okoliczność wywiadu Joanna przygotowała piękną pracę:







 Joasiu cieszymy się, że wzięłaś udział w naszym wyzwaniu. Gratulujemy wygranej i już się cieszę, że będziemy mogli Cię poznać bliżej. Opowiedz nam proszę o sobie, gdzie mieszkasz, czym się zajmujesz na co dzień?

Pięknie dziękuję za wyróżnienie oraz za zaproszenie do gościnnego projektowania - jest mi niezmiernie miło.Razem z rodziną mieszkam w niewielkiej  miejscowości niedaleko Poznania. Obecnie nie pracuję zawodowo gdyż wychowuję moje kochane dzieciaczki Wiktorię 5 lat oraz Mateuszka 2 latka.

Prowadzisz bloga od 2 lat a od kiedy zajmujesz się scrapbookingiem i dlaczego akurat taką formą rękodzieła?

  Moja przygoda z papierem zaczęła się około 5 lat temu a dokładnie od wykonania własnych zaproszeń ślubnych. Od tamtej pory pochłonęło mnie to w całości i stało się moją pasją. Scrapbooking mnie fascynuje, jest techniką, która wciągnęła mnie na dobre ;)


Ciekawi mnie jak wygląda Twoje miejsce pracy. Czy to kącik wygospodarowany w pokoju czy całkiem osobne pomieszczenie? Co lubisz mieć "pod ręką", jakimi drobiazgami się otaczać?


Mój kącik zawdzięczam mojemu mężowi, który „zmodyfikował” naszą szafę, teraz znajduje się w niej moje małe królestwo. Pod ręką koniecznie musi być pistolet…hmm…oczywiście na gorący klej oraz taśma 3D. Oczywiście nie może zabraknąć również papieru i gilotyny.

Lubisz zloty szkolenia, spotkania z innymi pozytywnie zakręconymi babeczkami? Dlaczego?

Hmm…oczywiście, że lubięJ Jak mam tylko okazję to korzystam. Wspaniałych rzeczy można dowiedzieć się na takich spotkaniach. A przede wszystkim poznać cudowne osoby z którymi można dzielić wspólne
zainteresowania.


Czy jest jeszcze jakaś technika rękodzielnicza, którą chciałabyś poznać, spróbować?

Bardzo podoba mi się decoupage,ale niestety jakoś nie mam odwagi zabrać się za to...być może kiedyś. Wspaniałe rzeczy można wyczarować tą techniką.

Serdecznie Cię pozdrawiamy i życzymy, aby wena twórcza Cię nie opuszczała!
Na koniec spotkania prosimy, abyś pochwaliła się kilkoma swoimi pracami.









Zachęcamy do odwiedzenia Bloga Joanny.




3 komentarze :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.