Obserwatorzy

piątek, 20 września 2013

Wyzwanie# 17

Witam serdecznie:)
Nadszedł czas na nowe wyzwanie, tym razem w rolach głównych wystąpią:
TEKTURA (falista) I KORONKA (materiałowa)
W pracy ma być wykorzystana tektura falista, może być poszarpana,  wycięta np. wykrojnikiem albo cała, ale ma być widać, że to nie jest zwykła tekturka.
I również w pracy musi się znaleźć materiałowa koronka, przypięta, przyklejona, wycięta, jak kto lubi;)

A poza tym:
  • Tematyka pracy i styl dowolne (digi odpada:),
  •  Termin: 14.10.2013
oraz stałe zasady (przypomnienie):

  • Prace umieszczamy pod postem za pomocą narzędzia InLinkz. 
  • Nie powinny być wcześniej publikowane. 
  • Każdy może zgłosić tylko jedną pracę.  
  • Prosimy, by prace na nasze wyzwanie były łączone tylko z dwoma innymi wyzwaniami.  
  • Na swoich blogach zostawcie informację, że bawicie się z Artimeno oraz umieśćcie nasz wyzwaniowy banerek ( może być na pasku bocznym lub w poście )
A oto niezwykle urokliwa kartka naszej Gościnnej Projektantki Dagi

  


oraz inspiracje całego DT:

Hania proponuje świąteczne klimaty:

 

Makola postawiła na media:


Kasia wykonała pudełko-miniaturkę (4,5x4,5x4,5):

 

Mrude proponuje romantyczne chwile:
 
 

M. przywołała jesienne, ciepłe nastroje: 

 

a ja (OriBella) postawiłam na shabby klimaty:

 

Przypominamy, że zwycięzca wyzwania otrzyma banerek i bon zakupowy...


  ...oraz zostanie do nas zaproszony w gościnę, będzie wywiad, zaprezentowanie twórczości, wspólna praca nad kolejnym wyzwaniem:)

Czekamy z niecierpliwością na Wasze prace:)

7 komentarzy :

  1. Akurat wczoraj skończyłam kartę z wykorzystaniem koronki i tekturki falistej :) Ale fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohoho! Wszystkie prace nasze są tak klimatyczne! (uśmiecham się nieskromnie)
    A reakcja naszych czytelniczek jest zadziwiająco szybka! Mam nadzieję, że przy tym wyzwaniu zobaczymy wiele bardzo pięknych prac!

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja mam pytanie: czy można się jeszcze zgłaszać? Bo chyba InLinkz mi nie działa ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już powinno być dobrze :-) zapraszamy do zgłoszenia pracy

      Usuń
    2. Dziękuję :) już wszystko działa i się zgłosiłam :)

      Usuń