Obserwatorzy

poniedziałek, 10 czerwca 2013

Gościnna Projektantka - Doris

Witam wszystkich serdecznie.

Mam zaszczyt przedstawić naszą kolejną Gościnną Projektantkę, którą jest
Dorota z Handmade by Doris.

Dziś Dorota opowie nam kilka słów o sobie, przedstawi swoje ulubione prace a za kilka dni będzie razem z pozostałym DT inspirować nas w kolejnym wyzwaniu.


- Napisz nam kilka słów o sobie, gdzie mieszkasz, czy się uczysz/pracujesz...

Mam na imię Dorota mieszkam w małym malowniczym miasteczku na Podkarpaciu. Jestem mamą dorosłych dzieci i pełnego tajemnic16-to latka. Dwa miesiące temu po raz pierwszy zostałam babcią uroczego Igora. Rękodziełem zajmuję się...hm...właściwie odkąd pamiętam nie przepuściłam żadnej kredce, farbce, zawsze coś malowałam szyłam, robiłam na szydełku, więc śmiało mogę powiedzieć, że od zawsze:) Jestem typowym rakiem; wrażliwym, drażliwym, kochającym rodzinę, piękne rzeczy i zamkniętym w skorupce. Tą skorupką jest rękodzieło...MÓJ ŚWIAT...moja odskocznia od codziennego życia, w której zatracam się bez reszty. Gdy w nim przebywam, to maluję obrazy i witraże, haftuję, tworzę w technice  decoupage, a ostatnio zafascynował mnie scrapbooking i czuję, że spełniam się tnąc papierki :)) Nie jestem idealna, ciągle się uczę i uwielbiam się uczyć, ostatnim moim edukacyjnym krokiem było zdobycie zawodu bukieciarza :))) Mam też marzenia, oprócz tych związanych z domem, rodziną marzy mi się  kwiaciarnia z ....oj! ... tego na razie nie zdradzę :))) Z wiekiem chyba dojrzałam do zmian i spełniania własnych marzeń :)

 - Jakimi kolorami lubisz się otaczać w życiu codziennym?

Nie mam ulubionych kolorów. Podobają mi się wszystkie. Gdy tworzę jakąś pracę uwielbiam się nimi bawić, łączyć je, mieszać. To, czy kolor  podoba się czy nie zależy od połączenia go z innym kolorem i dodatkami. Dobieranie kolorów sprawia mi ogromną przyjemność. W swoim otoczeniu ( pomieszczeniach) mam między innymi połączenie: szarości (srebra) z kremem, czernią i akcentem czerwieni; różu, bordo z kolorem starego złota; odcieni fioletów z odcieniami morskiej zieleni i turkusu.
A jeśli chodzi o ubrania, to zależy od nastroju, ale najczęściej beże, brązy, biel i czerń.

- Bez jakich przydasi nie możesz się obejść scrapując?

Tak jak dobierać kolory w swych pracach uwielbiam wykorzystywać dodatki.
Moje najukochańsze przydasie to perełki. Nie mogę się bez nich obejść. Mam też sporo wykrojników, bo nie wyobrażam sobie bez nich scrapowania. I zgrzeszyłabym gdybym nie wspomniała o kwiatkach, moje kartki są ich pełne. Bardzo często układam je na wzór bukietów ślubnych. Bawię się nimi jak żywymi.
Ciągle poszukuję nowych wzorów i odcieni kolorów. Mam już niezłą kolekcję, ale ciągle mi mało...

- Pokaż nam kilka swoich ulubionych prac.

Specjalnie dla nas, w związku z wywiadem, Dorota wykonała tę oto piękną kartkę z okienkiem:


A oto inne prace, wykonane w różnych technikach:






Dziękuję, a już za kilka dni nowe wyzwanie z Gościnną Projektantką :-))

Pozdrawiam, OriBella.

3 komentarze :

  1. Wspaniałe prace, no i ciekawa osobowość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś bardzo wszechstronnie utalentowana. Widać, że kochasz kwiaty ( na Twoim blogu wszystkie prace toną w bukietach ) więc życzę spełnienia marzenia o byciu właścicielką kwiaciarni.

    Hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace przedstawione przez wspaniałą twórczą osobę :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.