Obserwatorzy

piątek, 15 lutego 2013

Wyzwanie #10 - tulipanowe.

Witam serdecznie i zapraszam do zabawy w kolejnym wyzwaniu na blogu sklepu Artimeno. 
Z tęsknoty za wiosną, za kolorami, które wraz z nią  przychodzą proponuję wykonac pracę, w której znajdą się minimum dwa tulipany.
Tulipany mogą byc przykładowo: papierowe, materiałowe, ręcznie robione, haftowane, na obrazku, namalowane, wycięte, itp.
W pracy mogą znaleźc się również inne kwiaty (ale nie muszą).

Wytyczne do wyzwania:
- forma pracy, styl i technika dowolne,
- w pracy muszą się znaleźc co najmniej dwa tulipany,
- termin: od 15.02.2013 do 11.03.2013

Dla pobudzenia fantazji kilka inspiracji od naszego zespołu projektantek:

OriBella
wiosenny bukiet tulipanów origami

 
Rudlis
quillingowa karteczka
 
 
 Romantyczka 
zakładka do książki


Makola
karteczka z życzeniami


Artimeno
pergaminowe tulipany


I przypominam o stałych zasadach naszych wyzwań:
- prace nie mogą być wcześniej publikowane,
- każdy może zgłosić tylko jedną pracę,
- prace na nasze wyzwanie były łączone tylko z dwoma innymi wyzwaniami,
- na swoim blogu należy zamieścic info o zabawie z Artimeno i nasz baner wyzwaniowy,
- miło nam będzie jeśli w swoich pracach użyjecie materiałów z naszego sklepu (nie jest to wymóg konieczny).



Pozdrawiam serdecznie.
 OriBella

10 komentarzy :

  1. Fajne wiosenno- wielkanocne wyzwanie:)
    Mam pytanie - czy decoupage wchodzi w grę?

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż zapachniało wiosną! Mam nadzieję,że zdążę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świdrygałki trzymamy kciuki :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że tym razem już dobrze dodałam swoją pracę, zgodnie z regulaminem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dżej nej dziękuję za powtórne podjęcie wyzwania:) Teraz jest OK:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojoj. A ja podjęłam się tego wyzwania, zmieściłam się w czasie a tu już zamknięte przyjęcia?:( mam nadzieję że jeszcze uwzględnicie moją pracę. Oto i ona:
    http://dariatworzy.blogspot.com/2013/03/z-tulipanami.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pani Dario oczywiście uwzględnimy :-)

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.