Obserwatorzy

piątek, 21 września 2012

Wyzwanie#5 - Apetycznie

Temat: Apetycznie!
Wykonujemy pracę która kojarzy się z jedzenie lub napojami. Słodkim lub gorzkim, dobrym lub niedobrym;) Byłabym wniebowzięta gdybyście zmajstrowały coś praktycznego!
Wytyczne: 
- nawiązanie do tematu
- format nie większy niż A5
- użycie dziurkacza/wykrojnika w dowolnym celu

Zasady:
- czas trwania zabawy: 21.09 - 15.10 (do godz. 24:00)
- forma pracy absolutnie dowolna
-  w poście na swoim blogu należy umieścić link do wyzwania na naszym blogu i banerek
- praca musi być nowa,
- każdy może zgłosić tylko jedną pracę,
- prace można łączyć tylko z dwoma innymi wyzwaniami,
- miło by nam było, gdybyście w swoich pracach użyli materiałów zakupionych w naszym sklepie
Spośród prac zostanie wybrana jedna, którą wyróżnimy banerkiem i nagrodzimy




Na zgłoszenia czekamy do 15 października, a ogłoszenie wyników 
będzie 17 października.


Oto kilka prac naszego zespołu, 
być może zainspirują Was do wyjątkowych pomysłów:


Romantyczka
smakowity rożek słodkości:





Rudlis
urocze paczuszki słodyczy:




 i smakowita karta z art journal'u o fotografowaniu




OriBella
aromatyczne zaproszenie na herbatkę





Hania,
urzekające przybranie domowej konfitury





Makola
zestaw: opakowanie na cukierki + przybranie dla lizaka:




oraz stojak z karteczkami



 


Serdecznie zachęcam do zabawy!
Makola :)

12 komentarzy :

  1. Bardzo smakowite wyzwanie.Chciałabym sprostać ale nie wiem czy się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świdrygałki - na pewno się uda, z niecierpliwością czekamy na pracę

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne wyzwanie :)
    To ja pierwsza dorzucam moje truskawki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rano dostałam taśmy zakupione w waszym sklepiu i juz zrobiłam kartkę
    http://ela17-mojepasje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Elu bardzo zorganizowana, twórcza i pracowita jesteś :-)))

    a praca świetnie współgra z naszą taśmą !

    pozdrawiam
    hania

    OdpowiedzUsuń
  6. Witajcie!
    I ja przesyłam moje pudełko dla mojego Serducha z okazji Dnia Chłopaka :)
    Nie mogę się doczekać jak mu je wręczę :)

    POZDRAWIAM!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurczę, chyba przeoczyłam użycie dziurkacza! Czy mogę dokleić jakieś motylki, usunąć zdjęcie i jeszcze raz dodać?

    OdpowiedzUsuń
  8. Poprawione!
    Dziękuję Makola, za to, że zwróciłaś mi uwagę bo zupełnie o tym zapomniałam :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepraszam, nie doczytałam warunków wyzwania - ewidentnie praca ich nie spełnia- proszę ją usunąć:(

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam moją pracę.
    Akurat ten bukiet był dosyć mały i wysokość nie była większa niż A5.
    Dziurkacz był użyty, a smakowicie i apetycznie wygląda.
    Stałam w kolejce by wręczyć Pannie Młodej to pewna para o nim dyskutowała, że sami by chętnie taki dostali:)

    OdpowiedzUsuń
  11. A to moja propozycja http://pasjerenaty.blogspot.com/2012/10/owocowe-urodzinki.html

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.