Obserwatorzy

środa, 25 lipca 2018

Wspominkowo- altered art słoika i butelki:)

 W lipcu przypominamy najciekawsze posty z poprzedniego sezonu

Pora na altered art- Kasia bawi się preparatami:) 

Dzisiaj ciąg dalszy eksperymentów z pękającą pastą Deco Art.
Tym razem postanowiłam zalterować butelkę i słoik.
Pomalowałam je białym gesso, potem nałożyłam pastę cracle,
a po wyschnięciu pokolorowałam.
Czym?

Otóż w sklepie Artimeno niebawem zawitają nowości:
 swój debiut będą miały postarzające pasty antyczne Pentart.
Pasty idealnie nadają się do prac ze spękaną powierzchnią.

Na zdjęciach tego nie widać, ale obie prace mają delikatny połysk.
To dzięki woskom Pentart  (turkus i biale złoto), które również wkrotce do kupienia u nas.


Po tych wszystkich zabiegach dodałam kilka stempli i pochlapałam czarnym splashem.

Zapraszam do śledzenia nowości w Artimeno.



Przyznacie, że przyciemniony tuszem Distress Ink Vintage Photo wygląda pięknie.








Wykorzystane materiały:


         









Pozdrawiam

Kasia

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.