Obserwatorzy

czwartek, 15 grudnia 2016

Świąteczne LO - magiczny czas



Witam serdecznie
Dzisiaj chcę Wam przedstawić moje świąteczne LO.
Mam nadzieję, że  Was zainspiruję i  zapragniecie w podobny sposób oprawić świąteczne wspomnienia.

Zwykle LO robiłam ze zdjęciem w kolorze sepii albo czarno - białym
-a na dziś wybrałam kolorową fotografię 
i do niej dobrałam scrapowe papiery.
Te piękne koronkowe  banerki to wykrojnik Cheery Lynn Fishtail Banners,
których jak widzicie powycinałam bardzo dużo w różnych kolorach i poprzyklejałam na siebie warstwowo z użyciem piankowej taśmy dystansowej. 
Pomiędzy banerki dodałam trochę gazy, koronek, tekturek, gałązek, szyszek i innych dodatków.
Całość ośnieżyłam pastą strukturalną,
  a na koniec pochlapałam białą mgiełką.

I oto jest - moje pierwsze tegoroczne bożonarodzeniowe  LO.
Wszystkiego dużo i na bogato, czyli po prostu świątecznie.
Zapraszam do galerii:











wykorzystałam materiały:







Pozdrawiam serdecznie i życzę samych sukcesów podczas świątecznych przygotowań.

Kasia



   

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.