Obserwatorzy

sobota, 7 maja 2016

Quilling i mixmediowe tło


Witam 

Dzisiaj post, który powstał w wyniku rozważań, czy quilling połączy się z mixmediowym tłem.
Na dodatek quillingowe kwiatki postanowiłam połączyć z kwiatkami metalowymi :-)

 Dla równowagi zrobiłam drugą pracę - "grzeczną" kartkę z identycznymi kwiatkami
 i w podobnej kolorystyce.
Na jednej i na drugiej pracy jest taka sama ilość kwiatków.

Jestem bardzo ciekawa, który quilling Wam się bardziej podoba, ten w otoczeniu mixmediowego tła,  czy quilling "ugrzeczniony" i  symetrycznie ułożony.

.















A teraz kartka patchworkowa:






6 komentarzy :

  1. Praca w której użyłaś media jest świetna, ale karteczka bardziej do mnie przemawia. Jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne prace obie, ozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Amazing projects!!!!! HAppy International Scrapbook Day, ladies!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.