Obserwatorzy

poniedziałek, 5 stycznia 2015

Przypomnienie o wyzwaniu #31 Praca z tagiem i mediami

W ramach przypomnienia naszego wyzwania#31 Praca z tagiem i mediami prezentuję LO.
Powstało ono  z połączenia dwóch papierów Craft&You i białej bazy. 
Jako kolor przewodni wybrałam niebieski. 

Przy użyciu rozwodnionej mgiełki 13art’s pochlapałam białą część.
Następnie wyszukałam odpowiednią kolorystykę papierów od białego, 
poprzez szary do granatu i poukładałam na bazie.

By wpasować się w kolorystykę zdjęcia dodałam jeszcze czarne akcenty. 




-forma pracy dowolna (tag, kartka tagowa lub z tagiem, LO z tagiem itp.)

W swoim projekcie koniecznie użyj:
-kształtu taga (wyciętego wykrojnikiem, ręcznie, lub grafiki w kształcie taga, 
może być też kartka tagowa)
-minimum 2 mediów (mgiełka, gesso, farba, tusz, perełki w płynie itp.)
-nie bierzemy pod uwagę brokatu, ale zaliczymy np. farbkę brokatową

Termin zgłaszania prac do 23 stycznia.
Zwycięzca otrzyma od nas banerek i bon zakupowy na kwotę 30 PLN, 
natomiast wyróżnione prace otrzymają banerek i kod uprawniający do darmowej wysyłki.






Gorąco zachęcam do udziału w naszym wyzwaniu.
Pozdrawiam serdecznie :) 



Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.