Obserwatorzy

środa, 2 kwietnia 2014

Scrapowisko 2014 w Łodzi

Witajcie,

W tym roku ponownie odwiedziłam Łódź.  Był to niezwykle energetyczny czas w towarzystwie cudnych babeczek. Sami wiecie jak miło jest spotkać się z pokrewnymi duszami, pogadać i wymienić się uściskami. Wyruszyłam w piątek i tego dnia udało mi się wpaść do niezwykłego miejsca prowadzonego przez Ewę Sadowską i Kamilę Ignasiak w samym centrum Łodzi. Jest to miejsce warsztatowe, sklep i skupisko niezwykłego rękodzieła - koniecznie tam zajrzyjcie.
 W sobotę uczestniczyłam w warsztacie u Ani - Brises,  zaraz po tym jak opróżniłam portfel z gotówki na stoiskach :-)))) .  Potem już mogłam służyć tylko towarzystwem i radą przy zakupach Oli.

a oto krótka fotorelacja:

















pozdrawiam 
Hania i Ola

1 komentarz :

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.