Obserwatorzy

piątek, 14 marca 2014

ABC #20 Kwiaty

Jednym z najpopularniejszych motywów wykorzystywanych w pracach scrapbookingowych są kwiaty.
Ja osobiście przynajmniej bardzo lubię J
Do różnych prac i na różne okoliczności możemy używać różnych ich rodzajów. Oglądając blogi i tysiące prac zauważyłam, że najczęściej używane są gotowe kwiaty, lub kwiaty zrobione z gotowych wykrojników. A przecież możliwości jest mnóstwo.
Mam nadzieję, że tym postem zainspiruję Was do czegoś nowego.

1. Kwiaty gotowe, które można kupić w sklepach – te można znaleźć tu J

2. Kwiaty płaskie wycięte wykrojnikami;


3. Kwiaty przestrzenne wycięte wykrojnikami. Te są o tyle ciekawe, że z tych samych wykrojników, w zależności od metody ich wywijania, gniecenia i formowania, powstają zupełnie nowe odmiany :D

4. Kwiaty ręcznie wycinane - płatki wycięte nożyczkami i formowane z pomocą wody.

5. Kwiaty wycinane z papieru z nadrukowanym wzorem;

6. Kwiaty koronkowe;


7. Kwiaty materiałowe;

8. Kwiaty z tasiemki - kansashi;

9. Kwiaty gotowe w tasiemce;

10. Kwiaty wykonane metodą orgiami;

11. Kwiaty quillingowe;


12. Kwiaty dziergane szydełkiem;

13. Kwiaty decoupage (mogą byś zwykłe płaskie, lub przestrzenne jak tu). Kwiatek wykonała i podesłała  Mary.


Nie wiem jak Wam, mi zostało jeszcze kilka technik do okiełznania :D
A Wy ile z tych rodzajów używacie? A może robicie jeszcze coś innego?

22 komentarze :

  1. Zdecydowanie najładniejsze koronkowe! (napisała ta co robi ręcznie papierowe ;) ). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są piękne i mają swój niepowtarzalny urok :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te robione ręcznie, są jedyne, niepowtarzalne i oryginalne:) Niektórzy twierdzą, że szkoda nie na nie czasu, ale ja uważam, że takie właśnie nadają pracy charakter:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi przyszły do głowy jeszcze stemplowane i wycinane. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycinane kwiatki są na liście. Chyba, że chodzi o inne wycinane? A stemplowane i owszem, zgadzam się :)

      Usuń
  5. To mogą być jeszcze haftowane, np. haftem matematycznym;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kwiaty techniką origami modułowe :) przestrzenne i ciekawie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. kwiaty decoupage 3d, recyklingowe z różnych materiałów np. plastik, wytłoczki po jajkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, rewelacja. Jeśli masz gdzieś zdjęcia i możesz podesłać, to dorzucimy do listy :)

      Usuń
    2. Jasne :) Poszperam i wyślę na maila :)

      Usuń
    3. Przepraszam za spóźnienie :) wklejam link do pracy z kwiatami 3d http://atelierbymary.blogspot.com/2014/03/wiosenna.html Tutaj kwiaty papierowe podklejone na kostkach 3d, ale można zrobić z serwetki papierowej z użyciem pasty modelarskiej extra light np. z firmy Darwi. Jak będę mieć gotowy projekt z pasty modelarskiej i kwiaty z wytłoczek po jajkach to wkleję w posta :) Postaram się jak najszybciej :) Pozdrawiam

      Usuń
  8. I jeszcze kwiaty z origami tea bags folding, można uznać, że to origami modułowe:) O tutaj moja karteczka;) http://oribella-hobby.blogspot.com/2013/10/287-kartka-z-tea-bags-folding.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo i jeszcze origami modułowe przestrzenne, np. te oto żonkile;)http://oribella-hobby.blogspot.com/2013/03/216-zonkile-u-mnie-rozkwitaja.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i tak ja się znam na origami. :P Dałam jeden przykład bo dla nieświadomej, origami to origami :] Przepraszam za zlekceważenie tematu :P

      Usuń
    2. Hihi, nic się nie stało:))) Ja za Mary podałam te przykłady, skoro wymieniła takie możliwosci:)

      Usuń
  10. He-he, a ja i tak wolę quilling... no coż taki nałóg :) :) :)
    Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale tego jest , kto by pomyślał....

    OdpowiedzUsuń
  12. a filcowe podpinamy pod materiałowe? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te kwiatki. Super, że zestawiłyście ich rożne rodzaje.
    Uwielbiam kwiaty i upychałabym je wszędzie. Dobrze, ze mam jeszcze trochę rozsądku. ;)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.