Obserwatorzy

czwartek, 15 listopada 2012

Kartki z elementami origami.

Dzisiejsze moje inspiracje to kartki okolicznościowe z elementami origami. Chciałabym zachęcić Was do wykorzystywania tych nietypowych, oryginalnych i własnoręcznie wykonanych ozdób, gdyż można z nimi wiele zdziałać, o czym pisałam już w krótkich artykułach origami-ogólnie i origami płaskie (tu również pokazałam kartki z motywem origami)

Jako pierwszą przedstawiam pastelową kartkę z wykorzystaniem origami modułowego. Elementy wykonane są z dwustronnego papieru w kształcie kół. Każdy okrągły element (kwiat) składa się z 8 modułów składanych jednakowo i sklejonych razem.



Materiały, które wykorzystałam, to m.in.:


Druga z kolei, to jak najbardziej aktualna inspiracja na święta:)
Do jej wykonania wykorzystałam 6 karteczek w kształcie trójkąta równobocznego, z których złożyłam gwiazdki i na koniec skleiłam razem (gwiazdki, to mój autorski model origami).



Do wykonania gwiazdek origami idealnie nadaje się perłowy papier o gramaturze 120g, ja wykorzystałam ten jasnozłoty.



 Pozostałe produkty to:




Specjalne papiery do origami w różnych kształtach można kupic w Artimeno - klik

Jeśli zaś chodzi o same modele origami i instrukcje jak je składać, to w naszym dziale "krok po kroku" na pewno wkrótce coś ciekawego się pojawi:)

Pozdrawiam, OriBella.

6 komentarzy :

  1. Karteczki śliczne , które mnie zainspirowały . A to moje inspiracje.
    http://dosiablog.blogspot.com/2012/11/japonki-origami.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kartki, bardzo nietypowe i pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję dziewczyny:*
    Dobrosława, byłam, widziałam i podziwiałam:) Piękne japoneczki zrobiłaś w origami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ale tam są małe elementy, ale wszystko wygląda ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.